Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

Xaroumeni kai Eutuxismeni Nea Xronia!

me ugeia, epituxies, oraious an8ropous kai alla tetoia..

to 2008 upodex8ika me polu fagito, polu alcohol, polu kourasi, polu pono kai pollous efialties ston upno mou. ola omos dior8o8ikan me mia kantada apo to Xtapodaki stis 4 to proi: den koimamai, den koimamai, otan arxizo na se 8umamai (oute ki ego koimomoun), den koimamai kai to xereis, upofero, upofereis (ego na deis pos upefera ekeini tin ora sto krevati tou ponou!) Antupas ola ta lefta, Arage agapimeno, telos!

tin idia peripou ora se parallilo sumpan, sxoliazei to teleutaio post tis proigoumenis xronias enas allos blogger. de gnorizo an upefere ki ekeinos, pantos oti den tou kolouse upnos einai sigouro. epeidi, loipon, ekleisa to 2007 m' ena kommati tis Nelly Furtado pou m' aresei polu, epilego n' anoixo ta post tou neou etous me mia mousiki protasi tou Hopkins apo tin idia tragoudistria.

Nelly Furtado - Crazy (Gnarls Barkley Cover)



ps: apo ta 6 - 7 remixes kai covers tou Crazy pou exo, nomizo oti telika auto einai to pio oraio.

Kali Xronia se Olous!!

2 σχόλια:

hopkins είπε...

χεχεχε. Να 'σαι καλά.
Δυστυχώς αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε απλή σύνδεση και δεν μπορώ να κρίνω την εκτέλεση που έβαλες, αλλά είμαι σίγουρος πως θα είναι υπέροχη.

annie είπε...

ela, mi mou to xalas tora! kai fusika einai uperoxi!